Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
11. Święta ^^


Strona Główna

Tyle weszło tu fanów Aka : 73065, a tyle chce być informowanych o notkach: 13
Księga Gości Chcesz być powiadamiany?
Powiadamiani.
Autorka


Hejka! Marta jestem ^^ Mam 13 lat (10.07. 1995r.)
Lubię jeść ramen( zupki chińskie XD), lubię Naruto, Mangę i Anime. Kocham Atasuki!!!( Najbardziej... Hidana i Deidare *__*). Moje ulubione pićku to herbatki owocowe z Ekolandu. A co by tu dużo o mnie mówić... Koffam was!
GG:10592988
Dodaj do Ulubionych

Archowum

2008
Grudzieniec
Listopadziec
Październikiec
Wrzesieniec
Sierpieniec
Lipieniec

Ulubieni











Linki

Hiromi w Akatsuki
Parodia Akatsuki. Polecam! XD
Superancki blog o Naruto!
Yuri w Akatsuki
Pamiętnik Deia
Pamiętnik Akatsuki
Deidara i Temari
Jenny w Akatsuki
Ayumi in Akatsuki
Parodia akatsuki
Naruto Shippuuden blog
Naruto School XD
Maiku iw Akatsuki
Jess w Akatsuki
Naruciak w XXI wieku XD
Dei- Haru- Boskie!!!
Akatsuki- parody ( tyle, że w onecie i nie moje XD )
Zajebista Komedia!!!
Blog Tusi ^^ Wbijać! To reklama!

Szablon zrobiła Kyumi
Najlepiej działa w Internet Explorer

11. Święta ^^

For Saori ^^


Siedzi Mikołaj na wielkim fotelu ( Filip K. xD Królik Bożonarodzeniowy xDDD) Wokół niego tłum zdałnionych dzieciaczków.
- Hohoho! A teraz dzieciaczki ustawcie się w kolejkę! Jeżeli byliście grzeczni, dostaniecie prezent ^^
Pierwszy Pein:
< siada Mikołajowi na kolana >
M.:Hohoho! Cześć chłopczyku. Jak cię zwą? ^^
P.: Jestem Pein, oficjalnie pracuje w fabryce ołówków, a gdy mama nie widzi, to bawię się z Konan w złomiarzy ^^
M.: Dobrze, a co chciałbyś dostać ode mnie?
P.: To nie dostałeś listu?- zapytał chytrze Pein.
M.: Ech, no tego… Listonosze strajkują… no wiesz… nie dostałem go.
P.: Dobra, i tak ci nie wierzę, chcę tylko globus.
M.: Globus?
P.: Tak! Globus!
M.: W zeszłym roku chciałeś atlas świata -.-
P.: Teraz chcę globus! ><
M.: A może być… < zagląda do worka > breloczek z Ziemią?
P.: No… może być… O fuj! Czemu Afryka jest rushoffa??!! I nie ma tu Ame- Gakure! ><
M.: Spierdalaj mały! < Zwala z kolan Peina >
P.: Ja ci dam mały! Pokazać ci mojego wielkiego, obkolczykowanego...
M.: NEXT! O.o
Teraz Dei.
< Dei stoi >
M.: No, usiądź mi na kolanach dziewczynko^^
D.: A kysz pedale -pedofilu! >< Jestem facetem!
M.: Nie to nie, postój sobie >< A czego chcesz ode mnie?
D.: Plastelinę i laski ^^
M.: Laski? O.o
D.: Dynamitu laski, nosz! ><
M.: Aaa, to spox ^^ A teraz spadaj. < Po namyśle> Albo sam cię popchnę ^^
D.: Gwałcą! ToT
Czas na Hidanka.
H.: Mikołaju! Ja chcę żel do włosów z Oriflame! Ewentualnie Avon.
M.: Czekaj... Ja już cię gdzieś widziałem...
H.: Gdzie!!?? O Jashinie! Jestem sławny! ^^
M.: Czekaj... Chwilka... Wiem! Ty skurkowańcu! < Rzuca się na Hidana > Dwa złote mi w zeszłym roku zajebałeś! Już o moim składanym kieszonkowym wibratorze nie mówię!
M.: ( Piiiiiip!- Pozdrawiamy telewizję Jetix)!!!!!!!!- I żebym cię tu więcej nie widział, bo zgwałcę!!! (Telewizja Jetix jest poza zasięgiem.)
Kolej na Konan.
Ko.: Nie lubię cię =.=
M.: A czemu??
Ko.: Bo w zeszłym roku dostałam od ciebie pomarańczowe okulary, i teraz mam pomarańczowe oczy! ><
M.: A jakie chcesz okulary?
Ko.: Rinnenganowe! *.*
M.: Sorry, ale nie ma ^^’ Mogą być koloru indygo? W czarnych oprawkach! ^^
Ko.: Pein! Jaki lubisz kolor??
P.: Pomarańczowy!
Ko.: Wiesz, co, nie chce okularów ^^
M.: To spieprzaj i mi gitarzysty nie przewracaj! ><
Kisame xD
M.: Cześć rybko ^^
Ki.: Bul bul ! ^^
M.: Co chcesz od świętego?
Ki.: Bul bul bul ^^
M.: Oki ^^
< mikołaj zadaje mu ból xD Bije go xD>
M.: wesołych świąt! < Kop > i szczęśliwego nowego roku! >:D
Itaś ^.^
M.: Hohoho! A ty co chcesz?? ^^
I.: Sasuke... To ty!!?? Słyszę twój głos! I’ll kill you!!!
Ahmed: To mój tekst! I’ll kill you!
A.:< Zabija Świętego i śpiewa > O holy crap!...
I.: I niedostanę prezentu T^T
***
< Akasie siedzą przy wigilijnym stole. Pein wstaje. >
P.: I narodziłem się po raz kolejny ^^ Są moje urodziny ^^
Ko.: Pein, on się nazywał JEZUS =.=
P.: Czepiasz się szczegółów ><
H.: O, chwalmy Jashina!
A.: A idź psie niewierny! >< Jest jakieś miejsce dla strudzonego wędrowca?? < Puppy’s eyes >
Ki.: Oczywiście! ^^
I.: Sasuke... To ty!?? Słyszę twój... < Dostaje maczugą od Kyumi >
Kyu.: No, przynajmniej nie muszę dzielić się z nim opłatkiem ^^
A.: Pośpiewajmy kolędy ^^ SIILIENCE night... Holy night...
H.: < Zdejmuje buty, rzuca nimi w Achmeda >
A.: A co ja kurwa!!?? Bush!?
Ka.: A teraz nie masz butów xD Sprzedałem ^^
H.: Wezmę od Itasia ^^
A.: Pędząc po piasku z bombom w plecaku, mam swój niecny plan Na święta w Iraku...
Kyu.: HEJ!!!!
Echo.: Hej... Hej... Hej... I jeszcze raz kurwa mać hej....
< Aka i Achmed> .: O.O
Kyu.: No, a teraz podzielmy się opłatkiem ^^
Kyu & D.:
Kyu.: Życzę ci bombowych świąt ^^
A.: Boooomby!!?? Where!!??
D.: A ja ci bzyczę, sorry ^^’, życzę, żebyś schudła ^^ A to prezent dla ciebie ^^
Kyu.: O!!!! A.. Co to jest?? ^^’
D.: Czerwony guziczek ^^ Wciśniesz, i rozpierdzielisz cały świat ^^
A.: Rozpierdzieli cały świat!!?? O.O Ja tez chce takie coooooś!!!
Kyu.: A ja mam dla ciebie... Bombkę ^^
D.: O, jak miło ^^ Zaczynam cię lubić ^^
Kyu.:^^
Dei.: ^^
Kyu.: Dostanę buzi?? ^^
D.: Nie licz na to =.=
Kyu.: Bo cię zgwaaaaałcę w nocy... >D
D.: < Daje buzi >
Kyu.: < Mdleje >
Ko. &P.:
Ko.: Peeeeeeeeeeeeeeinuuuuś *.*
P.: Co? -.-
Ko.: Wesołych ^^
P.: Dzięki.
Ko.: Masz cos dla mnie?
P.: Tak. Odwróć się >:D
Ko.: < Odwraca się >
P.: < Daje kopa > Wesołych świąt >:D
Ko.: < Patrzy się na Peina. Oczy powoli się pocą >
P.: < zmieszany >
Ko.: < Prawie płacze >
P.: < Już niezmieszany. Zmiksowany >
Ko.: < Usta w podkówkę, broda drży {aż mi jej żal xD} >
P.: E- ej... Tylko nie płacz ^^" Mam cos dla ciebie ^^"
Ko.: < Łzy jej po policzkach ciekną > J- ja nie chcę ju-uż prezentu od cie-ebie T.T
P.: Ale ja mam taki ładny łańcuszek z literką „K” ^^" No przepraszam ^^"
Ko.: Nie chce prezentu od ciebie! T^T Nie lubie cię!
P.: Tak!!?? To dam go Kakuzu! A on go sprzeda na Allegro!
Ko.: Allegro w wigilie nieczynne!
P.: Ty to chyba byłaś blondynką. A jeżeli nie, to jesteś po prostu głupia!
Ko.: A idź się wypchaj do tapicera!
P.: Foch!
Ko.: Foch z przytupem!
P.: Foch z przytupem i melodyjką!
Ko.: Foch z przytupem, melodyjką i czerwoną gwiazdką na czole!
P.: A idź w pizdu! ><
Ko.: A pójdę!
P.: To idź!
Ko.: No idę kurwa!
P.: A gdzie ty tak naprawdę idziesz?
Ko.: Do pokoju, a gdzie >< I się do mnie nie odzywaj!
< Konan poszła, w Sali cisza. Wszyscy się gapią na Peina { oprócz Itasia, on nadal leżał z guzem na głowie} >
P.: I co się do kurwy nędzy gapicie!!??
D.: Konan przez ciebie płakała.
H.: Jesteś bez serca. Kakuzu, pożycz mu ^^
Ka.: W życiu >< .
< cisza >
Kyu.: No idioto leć za nią!! >o<
P.: Mam depreche, idę do pokoju jakoś odreagować T.T
Kyu.: Debil=.=. Pewnie zaraz wpadnie tu Arisa i go pożre.
H.: Ej, a gdzie karp?
Ki.: No co!!?? >< Miałem pozwolić na mordowanie moich członków rodziny!!??
***
Już jest luz, Achmed i Dei, mając wspólne zainteresowania, zakumplowali się ( oczywiście, nie za trzeźwo xD). Kakuzu sprawdzał, ile dostanie kasy, jeżeli sprzeda swoje prezenty ( jakieś kapcie, skarpety, stare radyjko, myszkę od kompa, słoik po dżemie i piórnik z Hello Kitty.
Hidan wydłubywał z zębów resztki pieroga, Itacz nadal leżał pod stołem, ja... Znaczy się Kyumi (ale trudno się pisze o sobie w osobie 3-ciej xD ) płakała w kącie, bo Deidara powiedział, że brakuje czubka na choince, a Kyumi mogłaby tam wleźć, i nikt nie poznałby różnicy.
Czy ten blond- ideał mógłby w końcu zdać sobie sprawę, że Kyumi za nim szaleje, kocha go ponad wszystko, i czemu do jasnej cholery on istnieje tylko w anime!!??
( Awww, Paweł, kroplo astralna Deidulka, zwróć na mnie uwagę, dobrze?? xD)
Potem Kyumi się upiła z Ame, Chiro, Jenny, Dulce i Yumi, a Arisa nie przyszła. Bo Pein już się z Konan pogodził i w pokoju rudego tańczyki „Caramelldansen”< Kto nie zna Caramelldansen ma w mordę ><” >
Hmmm, jak to się stało, że następnego dnia w pokoju było pełno butelek (pustych, oczywiście xD ) po sake, a w salonie dziwnym trafem znaleźli się Dei ze swoim klonem- również Deim, Gaarą ( Sasori sprowadza kumpli z rodzinnych stron), jakiś sławny Christopher ( Dulce, ja nie znam tego piosenkarza xD )i Sasori. I czemu wszyscy byli nadzy?
To juz sami sobie dowyobraźcie xD
A o Sylwestrze nie będę się rozpisywać. Powiem tyle, że Deidara i Achmed urządzili bombowe przyjęcie. W ruch poszedł prezent dla Kyumi od Dei’ego. Achmed go buchnął =.=
No, i mój brachol ma imieninki ^^


Uff, zdążyłam przed końcem grudnia ^^ Nie chciałam luki w Archiwum xD
Nie bijcie X.x Ja mam kare, piszę tylko nocami, jestem na nielegalu, jest adrenalina i ten teges ^^
Trututututu!!!!
Konkors wygrała Saori!!!
Zaraz wklepie ci komentarze ^^ A oto buziak : =*
Pa, chce lulu, ostatnio bardzo mało śpię ^^
Wesołego sylwka ^^
A, chce się jeszcze pochwalić, że na Boże Narodzenie dostałam "Jak powstaje manga" 2 tomy i kosmetyki. I fuuul słodkości ^^
Branoc ^^ =***
Ach, jeszcze bym zapomniała. Moja droga Saori, pokaże ci inna notkę, bo nie chce mieć dziury w archiwum, a nie wiem, kiedy skończy mi się kara na kompa i wgl, to nie mam twojego kontaktu =u=
Jeszcze jedna zła wiadomość. W lutym kończy nam się umowa na neta. A mam straszy, że nie przedłuży.
Pa ;***

Kyumi- chan 29/12/2008 00:43:16 [Powrót] Komentuj



Super nocia.Caramelldansen rządzi!!!!!!!!!
Brzozazsp39 11/08/2010 09:04:04
| brak www IP: 89.72.117.231

O ja !
Tez kiedyś pisałam coś takiego.
http://story-of-akatsuki.mylog.pl
I nawet miałam identyczny avatar który stworzyłam sama.
Trioxide 23/04/2009 17:50:40
| brak www IP: 89.228.141.117

nowa notka na www.akatsuki-nie-na-powaznie.blog.onet.pl
Itsuko 12/03/2009 17:19:38
| brak www IP: 87.207.166.161

Ohayoooo ^^ Po bardzo długiej przerwie na moim blogu pojawił się wreszcie newsik, serdecznie zapraszam :))
Akiharu-chan 12/03/2009 15:51:57
| brak www IP: 84.10.197.94

Super tylko,że masz już zaległości w archiwum:). Nocia jak zwykle przepełniona humorem. Czeka na newsa
Akiko 22/02/2009 10:32:01
| brak www IP: 77.114.199.18

Witaj. Prosiłaś abym informowała ciebie o newsach tak wec jestem i oświadczam, że po dwóch miesiącach pojawił się kolejny rozdział. Pozdrawiam.
world-akatsuki 18/02/2009 16:37:02
| http://world-akatsuki.blog4u.pl IP: zalogowany

Haha super notka, kimolaj wymiata, tzn. wykopuje z kolan XD U mnie new nocia :D
matsu15 14/02/2009 15:18:51
| brak www IP: 62.235.150.30

na akatsuki-nie-na-powaznie.blog.onet.pl pojawila się nowa nota ^^ Zapraszam xDDD
Rind 3/02/2009 20:10:11
| brak www IP: 80.238.64.11

OjaPierdole!!!!! Jaki Mikołaj!!! Ja chcę takiego pod choinke!!! xP Sorka, że tak późno komentuje... xD
Rind 17/01/2009 11:05:33
| brak www IP: 80.238.64.11

bóóóóó!Szablon się spsuł!!
Deidarofilka 16/01/2009 16:09:21
| brak www IP: 83.28.199.69


Podstrona: *1* / 2 / 3